BÜYÜ VE SİHRE KARSI AYETLER

BÜYÜ VE SİHRİN ETKİSİNİ YOK ETMEK İÇİN OKUNMASI GEREKENAYETLER
  
Arapça okunuş:''Bismillâhirrahmânirrahıym.Hüvellâhüllezî lâ ilâhe illâ hüve 


âlimül ğaybi veş şehâdeti hüver rahmânür rahıym.Hüvellâhüllezî lâ ilâhe illâ hû ,el melikül kuddûsüsselâmül  mü'minül müheyminül azîzül cebbârul mütekkebbir ,sübhânellâhi ammâ yüşrıkûn.Hüvellâhül hâlıkul bâriül müsavviru lehül esmâül husnâ ,yüsebbihu lehû mâ fis semâvâti  vel erdı ve hüvel azîzül  hakîm.''

Türkçe meali:''O, öyle Allah'tır ki, O'ndan başka ilah yoktur.Görülmeyeni ve görüleni bilendir.O,esirgeyendir,bağışlayandır.
     O,öyle Allah'tır ki, kendisinden başka hiçbir ilah yoktur.O, mülkün sahibidir,eksiklikten münezzehtir,selamet verendir,emniyete kavuşturandır,gözetip koruyandır,üstündür,istediğini zorla yaptıran,büyüklükte eşi olmayandır.Allah,müşriklerin ortak koştukları şeylerden münezzehtir.
    O, yaratan,var eden,şekil veren Allah'tır.En güzel isimler O'nun dur.Göklerde ve yerlerde olanlar O'nun şânını yüceltmektedirler.O,galiptir,hikmet sahibidir.''


    Fazileti:''İbni Ömer(ra) şöyle söylemiştir:''Bana büyü yapılmıştı,elim ayağım çarpıldı,tutmaz oldu.Bunun üzerine bu ayeti kerimeleri okudum, elime üfledim.Bütün vücüduma sürerek sıvazladım .Sanki eli ayağı çözülerek serbest kalmış gibi rahata erdim.''
                                                                                            ( Müsnedi Ahmed )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder