HASTALIKTAN KURTULMA DUASI

HASTALIKLARDAN ŞİFA BULMAK İÇİN OKUNACAK OLAN DUA


Arapça okunuş:
''Aksemtü aleyki eyyetühel ılletü bi ızzetillâh . Ve bi azameti azametillâh . Ve bi celâli celâlillâh . Ve bi  kudrati kudratillâh . Ve bi sültâni sültânillâh . Ve bi lâ ilâhe illelâh . Ve bi mâ cerâ bihil kalemü min ındillâh . Ve bi lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhi illensarafti.''

Türkçe meâli:''Ey hastalık! Sana Allah'ın izzetiyle,azametiyle,yüceliğiyle,kudretiyle,gücü ile ,lâ ilâhe illellâh ile,Allah katından kalemin yazdıkları ve Allah'ın güc ve kuvveti ile yemin veriyorum.Bu kimseyi terk edip uzaklaş.''

Fazileti:Abdullah b.Mübarek söyle buyurmuştur:
 ''Savaşa giderken atım yere cansız olarak düştü.O esnada kokusu ve yüzü güzel biri yanıma gelerek:''Tekrar atına binmek istermisin?''dedi.
''Evet ,isterim ''dedim.Bunun üzerine adam elini atın alnına koyarak bu duayı okyup elini üzerinde gezdirince at silkinip düştüğü yerden kalktı.Adam bana:''Haydi atına bin .''dedi.
  Atıma bindim,arkadaşlarıma yetiştim,ertesi günü düşmanla düşmanla çarpışacağımız zaman bana yardım eden adam önümde belirdi,ona :''Sen bana dün yardım eden adamsın Allah aşkına kimsin sen.''dedim. O bana '' Ben Hızır'ım zorda kalanlara yarım ederim.'' dedi.Bundan sonra bu duayı hangi hastaya okudum ise şifa buldu Allah'ın izniyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder