MİRAÇ KANDİLİ RECEP AYININ 27.GÜNÜ DUASI FAZİLETİ

MİRAÇ KANDİLİ (RECEP AYININ 27.GÜNÜ)


MİRAÇ KANDİLİ :Bu gün Recep ayının bitmesine 3 gün kalan gündür.Bu gün peygamberimizin(sav) peygamber olarak gönderildiği gündür.

  Peygamber efendimiz(sav) bu gün için şöyle buyurmuştur;''Her kim Recep ayında 27.gün (yirmi yedinci gün) oruç tutarsa ,altmış ayın oruç sevabı verilir.''

 Yine peygamber efendimiz(sav) bu gün ve gece için buyuruyor ki:''Recep ayında bir gün ve bir gece vardır ki , o gün oruç tutup gecesi namaz kılan kimsenin sevabı ,yüz sene oruç tutup namaz kılmış kimsenin sevabı gibi olur.''

 Hz Ali efendimzin okuduğu dua :

''Allah'ım ! Muhammed'e(sav) ve âline salat eyle.Onlar hikmet kandilleri,nimet sahipler,korunmanın kaynağıdır.Onların sebebiyle ,beni her türlü kötülükten koru.Beni ansızın ve gaflet içinde iken yakalama.İşimin sonunu hasret ve pişmanlık eyleme.Benden razı ol.Senin bağışlaman zalimler içindir.Ben de kendi nefsine zulmedenlerdenim. Allah'ım ! beni bağışlaman Sana bir zarar getirmez.Beni bağışla.Sen rahmeti bol,hikmeti eşsiz olansın.Bana ve sevgili kullarına genişlik,rahat,güven , sağlık,şükür,afiyet,takva,sabır,ve doğruluk ver.Bana zorluğun yanında kolaylık ver.Ya Rabbi ! Çoluk çocuğumu ,Senin uğrunda kardeş olduklarımı,beni dünyaya getirenleri,tüm mümin ve müslüman erkek  ve kadınları bu duamın kapsamına al.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder